zondag 26 oktober 2008

new banner and a workshop


This would be my new banner, but unfortunately it doesn`t fit! I took the wrong sizes, so I `ll have to make a new one :(



Last Saturday I went to a workshop, we had so much fun! We used stamps and gesso, and created a shabby look!
I finished 2 LO`s and a keychain mini book:



I will post the LO`s later this week so stay tuned!

This morning we went for a walk into the woods with my parents, and afterwards we enjoyed some tea and apple pie on a terrace (outside) , can you imagine that in this weather? In any case we had a great time!

Thanks for stopping by, Viv

6 opmerkingen:

Angèle zei

Lieve Viv en Ivo, bedankt voor jullie gastvrijheid! We kijken alweer uit naar onze volgende weekend in november. En... nogmaals bedankt voor mijn 'verjaarskit' Liefs, pap en mam.

PS. De banner heb ik al in het echt kunnen bewonderen. Veel suc6 met het maken van een nieuwe.

Evi zei

Leuke banner!! Jammer dat hij niet past:( Maar kun je het formaat van de foto niet aanpassen of zo?

Ik heb zo'n vermoeden dat je de workshop bij de Creatie gehad hebt? Is altijd leuk he:)

Ik heb het super gehad in Scheveningen! Morgen breng ik verslag uit:)))

sam zei

jammer dat je nieuwe banner niet past, hij is wel heel gaaf geworden!
vind het albumpje ook erg leuk!
groetjes sam

Anoniem zei

I love that banner!!! The colors are awesome! Your workshop sounds fun and great projects!

Angèle zei

Hallo Viv, wanneer krijgen we hier je nieuwe LO te zien? Liefs, mam.

annemijn zei

hey vief,

errrg leuk!!
kom je ook eens kijken op mijn blog?
groetjes mijntje.