zondag 12 juli 2009

oranje-paars

Dat waren de kleuren van de maand juni bij Dare To Use Color.
Een echte uitdaging want zo vaak gebruik ik deze 2 kleuren niet op mijn LO`s!
Met deze LO heb ik de tweede plaats `bemachtigd` en daar ben ik natuurlijk best trots op!
De foto`s die ik heb gebruikt zijn gemaakt in Kreta waar we vorige maand op vakantie waren, we hadden deze quad twee dagen gehuurd en zijn ermee naar allemaal leuke strandjes in de buurt gereden en hebben de omliggende dorpjes verkend!
Het was heerlijk om de wind om je heen te voelen, en door alle smalle straatjes te crossen :0
Heerlijk om de vakantie foto`s te scrappen, zo krijg je het vakantiegevoel weer een beetje terug.

Orange and purple, these were the colors that we had to use on our LO last month over at Dare to use Color. A real challenge because I don`t use these colors often on my LO`s =) The pics were made in Crete last month on our holiday, we had such a fun time on the quad! I love to scrap the holiday pics because all the beautiful feelings about Crete are coming back again!


De adventure letters heb ik uit vilt geknipt en met borduurgaren en een knoopje bewerkt, de teksten op de foto`s zijn rub-ons van de nieuwe lijn Great Escape van Making memories.

The adventure letters are made from felt and I put on a button and some french knots.
The words on the pics are rub-ons from making memories, I love their new line Great Escape :)

Enjoy your weekend, hugs Viv

12 opmerkingen:

Jenneke zei

Nee, inderdaad geen combi die je snel zult gebruiken! Wel gaaf geworden hoor, je layout!! Geweldig achtergrondpapier! Gefeliciteerd met je tweede plaats!

Marit zei

Wat een aparte kleurencombinatie!! Wel inspirerend.... ik zit nu "in de groenen" maar ga hierna zeker eens naar paars! (heb ze allebei in spray inkt... zal ik? zal ik?)
Ennuh, gefeliciteerd met de tweede plaats!

Angèle zei

Toch gaaf deze kleurencombi, niet? ;)Hele mooie lo! Leuke herinnering, toch?

En dan te bedenken dat opa mijn tienerkamertje ooit in deze twee kleuren schilderde. Op mijn verzoek uiteraard. Ik heb er nog foto's van.

Apart achtergrondje, nooit eerder gezien.
Liefs en tot vrijdag, mam

Evi zei

Wow! Mooie LO! En leuke foto's:)

Anoniem zei

great color combo though, love them together! Awesome layout, too!

Anoniem zei

Wow..gefeliciteerd Vivian!Super!
Je layout is dan ook heel erg mooi!
En die letters uitgeknipt...super!
De combi is toch echt wel leuk he...ik zou het ook niet zo gauw gebruiken alhoewel paars wel mijn kleur is.
Liefs,Jeanet

Mika zei

Erg leuke combi!!! Mika

sam zei

ik vind paars echt vreselijk maar je lo is toch heel gaaf geworden!
groetjes sam

Petra Coolen zei

Helemaal mooi die combinatie!!
Erg leuke foto´s. Kleur past er prima bij.

Iris zei

Hoi hoi, idd een erg aparte kleurencombi maar leuk gedaan hoor! Enne wat een geduld om al die paarse letters zelf te knippen. Pfff...

Kijk ff op mijn blog. Heb iets voor je achtergelaten :)

sollie zei

Hoi Vivian, ik ben op je blog terecht gekomen via Iris. Leuke pagina's scrap jij zeg! Ik heb je meteen toegevoegd aan m'n favorieten.
groetjes uit België,
Isolde

Angèle zei

Wat ziet je blog er mooi uit!
Goed gedaan!
Weekend was super gezellig! Moeten we vaker doen. Kus, mam.