woensdag 5 augustus 2009

Lucky me

Op scrap gebied heb ik echt mazzel gehad deze week, toen ik dinsdag avond thuis kwam lag er een envelop op mijn deurmat met 'happy mail' van Petra :)
Op Sis had ik een berichtje achtergelaten dat ik de 'pink leaf' zo mooi vond en toen heeft ze me er een aantal van opgestuurd met nog heel veel meer scrap goodies, zo lief!!

This is really my lucky week :) When I came home thuesday I found an envelop in my mailbox with happy mail from Petra, so sweet!!!!

Vorige week had ik op het cosmo cricket blog een berichtje achtergelaten om Julie happy birthday te wensen en daarmee heb ik een Paper Crafting kit gewonnen van een van de nieuwste papier lijnen, helemaal te gek dus!!!

Last week I left a comment at the cosmo cricket blog wishing Julie a happy birthday, and I won a paper crafting kit just by leaving that comment, isn`t it great!!


En...... ik heb met mijn 80`s LO gewonnen bij Category Stories, happy happy happy :)
And.........my 80`s LO has won over at Category stories, happy, happy, happy :)


Zoals beloofd nog een aantal foto`s van mijn theepot album;
A promised some pics of my teajar album ( Scraplifted by Anja)





Thanks for looking, love Viv

10 opmerkingen:

Angèle zei

Wat ben je toch een bofkont! Cosmo Cricket...yummie! Happy mail...yummie too! En dan gewonnen met je laatste lo...het kan niet op.

Liefs, mam

Jenneke zei

Tjonge Vivian, dit is inderdaad een topweek!! Wat is de scrapwereld toch een 'lieve' wereld, ik verbaas me er iedere keer weer over. Okay, er zal best ook wel eens iets vervelends gebeuren (allemaal vrouwen, meestal gaat dat niet goed, he, hahaha..)maar ik ken alleen maar fijne, hartelijke mensen. Helemaal super!
Lief van Petra dat ze je een pakketje heeft opgestuurd! En gefeliciteerd met je Cosmo Cricket prijs!!! En natuurlijk met Categorie Stories! Ja, het is wel een superweek voor je!!
Geniet ervan!
XXXJenneke

sollie zei

Waw, zoveel leuke dingen gewonnen. Proficiat!
Mooi mini-albumpje trouwens
xxx Isolde

Anoniem zei

Wow! It is your lucky week! That basket of goodies is awesome! And i love that teacup album=so cute!

Petra Coolen zei

Ze zeggen wel eens "je krijgt wat je verdiend"..... ;)
Van harte met al je mooie prijzen.

Die theepot blijft een leukerd.

Evi zei

Super leuk!!!!....
Je boekje en dat je zoveel gewonnen hebt :))

Iris zei

Nou dat noem ik inderdaad LUCKY! Jeetje wat bof jij zeg! Het is je gegund hoor! Kei leuk!
Je theepot is echt geweldig! Zo leuk gedaan!

Ooh en je 80'lo ook erg leuk!

fijn weekend alvast,

Mika zei

Kijk dat is leuke post als je thuiskomt. Snel aan de slag met el die leuke spullen. Mika

Marit zei

We vallen zo om de beurt met onze neus in de boter hè Viv!??!! Gefeliciteerd met al dat leuks en lekkers!!! Je theepot album is helemaal te gek geworden!

Anoniem zei

Ontzettend lief van Petra!En ik ben het helemaal met Jenneke eens ,wat een lieve mensen in de scrap wereld!
Ik vind je theepot album zo afschuweleijk mooi!!!Echt haal gaaf!!En gefeliciteerd met je prijzen!Dat wordt vast weer iets heel moois!!!