maandag 26 oktober 2009

Happy Birthday.......

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag, moeders :)
(dinsdag 27-10)

Om je te feliciteren heb ik dit kaartje voor je gemaakt en zo doe ik meteen mee aan Get Sketchy (mijn moeder zit in het DT).
Dit is mijn eerste scrapkaartje aan de hand van een schets, het was even moeilijk om te beginnen maar toen ik er eenmaal mee bezig was vond ik het nog leuk worden ook.
Wie weet volgen er nog meer scrapkaartjes....

Happy Birthday to my mother :)

To celebrate her birthday I made this card and I play along with Get Sketchy (my mom is in their DT).

This is my first scrapcard made from a sketch, I had a hard start but in the end I liked it.
Who knows, maybe I will be making more scrapcards...




Thanks for hopping by, Viv

13 opmerkingen:

Angèle zei

Dit noem ik nu een echte verassing!!!

Dank je wel lieverd voor je felicitatie! Wat een mooie kaart!
En wat leuk dat 'Get Sketchy' er weer een deelnemer bij heeft! 'Kaartjes maken' geeft echt voldoening. Het zijn kleine projectjes en als een exemplaar af is (en ook nog naar je zin), dan kun je er echt van genieten!
En als er dan weer eentje de deur uit gaat naar een dierbare, heb je het gevoel dat je iets van jezelf geeft! Een klein cadeautje als het ware.

Fijne dag en tot zondag!

sam zei

gefeliciteerd met je moeder en t is een mooi kaartje! zeker vaker gaan doen! :)

Jenneke zei

Heey, ik had net je kaartje gezien op het blog van je moeder maar had helemaal niet in de gaten dat ze vandaag jarig is!!! Ga snel nog even terug om een felicitatie achter te laten!! Jij ook gefeliciteerd he, niet alleen met je moeder maar ook met dit mooie kaartje! Super!!

Groetjes, Jenneke

Petra Coolen zei

Dat mag je vaker gaan doen... heel leuk geworden dat kaartje.
Veel plezier in het zuides des lands.

~amy~ zei

excellent!!!!! Fabbie job on the sketch!

Thanks for playing!!

Dora zei

Wat leuk om je moeder zo te feliciteren en ook te verrassen, een mooie uitwerking van de sketch hoor. Ik maak pas sketches sinds maart dit jaar, dus je bent niet de enige;)
Enorm leuk dat je hebt meegedaan en wie weet tot snel! En groetjes aan je moeder, als ik het had geweten had ik ook even een kaartje gestuurd

Anoniem zei

Darling Card...
Thanks for joining us over at Get Sketchy!

Anoniem zei

awesome sketch project! So cute!
Hello! I'm back on a computer!! Thanks for your sweet comments on my blog about moving and my house, it made me feel loved!!

Iris zei

hey Vivian, nog proficiat met je moeder! Beter laat dan nooit hè. Mooi kaartje heb je voor haar gemaakt!

fijn weekend,

Anoniem zei

Wow..wat een prachtig kaartje, daar is je moeder vast heel erg blij mee!
Alsnog van harte met je moeders verjaardag..beetje laat!
Fijn weekend!

Mika zei

Leuke kaart, Mika (www.mikascrap.typepad.com)

nora zei

Wat een leuk kaartje Viv!!Groetjes Nora

Marit zei

Ooooohhhh, heb ik weer vanalles gemist zie ik! Ben nu alle blog visites aan het inhalen en zie hier dat je moeder jarig was - zal er straks even heen hoppen... het kaartje is erg leuk! Ja, ik vind het ook moeilijk om kaarten te maken, maar dat het dan zo mooi gelukt is is wel een hele grote verassing voor je mama! LEUK!!!