zondag 14 maart 2010

Winner and my first art journal

Marit`s online art journal class came to an end, I had so much fun during this online workshop.
The past 6 weeks I learned a lot, and not only new techniques.
Now I know to be true to myself and just write down on my page what is coming to my mind, don`t worry what others might think of it!
I also learned that gesso isn`t my favorite product and that painting is not my cup of tea.
Stamps, my own handwirting and collaging are my favorite!

I decided to keep on journaling..so I`m on my way to the next online class (I`m additcted to online classes ;-)

lesson 9 (all about color) This is my favorite page of this workshop!


Lesson 10

The journaling is all about my glasses, as a kid I loved to wear the glasses of my mom. I hoped to wear glasses myself sometimes (stupid me ;) now that I have them I really wish I could live without them!

In the background I used washi tape (my new addiction!)

And here it is my first art journal............

And now the winner of my give-away.........Sollie (please e-mail me your addres and I will send you some scrap goodies ;)

Have a nice week, love viv

9 opmerkingen:

Angèle zei

Wow Viv! Wat mooi! Ik ben zo trots op je!

Liefs, mam

Jenneke zei

WOW Vivian, wat een prachtig eindresultaat zeg!! De pagina Aarden is echt helemaal super, die kleuren!!
Ga even een kijkje nemen bij de workshop die je nu gaat volgen..

Groetjes, Jenneke

Iris zei

ZO! SUPER wat je gemaakt hebt de laatste tijd zeg! Helemaal te gek! Ik krijg ook zo'n zin om nu zelf weer eens aan de slag te gaan!

en wat schattig dat je toen je kleuter was in de bobo hebt gestaan!

Mika zei

Super pagina's je eerste art journal echt leuk geworden.
Mika

Marit zei

Ik had je al gezegd dat ik je art journal helemaal geweldig vind he? Ik vraag me nu alleen af of ik commentaar gezeg heb bij je laatste twee pagina's (ga meteen even controleren) maar ik kan je meteen al hier zeggen: GEWELDIG!!!!!! En wat leuk dat ik je aan het art journalen heb gekregen.... ben benieuwd naar volgende projecten/pagina's!!!

Petra Coolen zei

WOWZAH Viv!
Ben helemaal jaloers op je "art pages"!
Ze zijn prachtig.

Het inbinden wil bij mij niet zo lukken, ben niet zo geduldig...

sollie zei

Yeeeepppppiiiiiiieeeee, ik heb gewonnen. Ben zo blij!! Oh ja, wat jouw e-mailadres? Of anders wil ik m'n addy hier wel achter laten hoor.
groetjes Isolde

ps: Superleuke art journal!

Danielle zei

That is awesome!!! Wow Viv-you're doing some amazing things!!

Peggy zei

Prachtige art journal is dat geworden zeg! Raar hé, ik heb ontdekt dat schilderen mijn ding is, en ik moet nog steeds aan de collage beginnen ... ik vind er maar geen inspiratie voor en heb eerlijk gezegd een beetje schrik om eraan te beginnen. Schrik is misschien het verkeerde woord ... ik weet gewoon niet waar ik moet beginnen!!! Toch ga ik me er vandaag aan zetten en hopelijk krijg ik er wat plezier in... Dat het jouw ding wél is staat in elk geval vast!
xxx Peggy