maandag 20 september 2010

another sketch........

Sketches zijn helemaal mijn ding de laatste tijd, en bij Sketchy Thursdays weer een hele leuke deze week!
De foto`s die ik gebruikt heb zijn allemaal van het weekendje op Texel afgelopen juni, heerlijk he als al die herinneringen weer boven komen :)

Sketches are really my thing lately, and what a nice new sketch over at Sketchy Thursdays this week!
The pictures I used were all made at our weekend on the island Texel last June, I love it when all those wonderful memories come up again:)




Bedankt weer voor het kijken en jullie lieve reactie`s, een hele fijne week toegewenst.
TFL and you lovely comments, have a great week!

Love Viv

11 opmerkingen:

Petra Coolen zei

8 foto´s op 1 layout!
Dat is mij nog nooit gelukt.
Toch wel handig zo´n schets :)

Grappig dat touwtje door de layout en mooie detailfoto´s.
Heb je al ´n rozet gemaakt ?

Binnenkort ´n give-away op mijn blog.....

Margot zei

gaaf zeg zoveel foto's op 1 lo en toch 1 geheel door het touw en de titel!

Angèle zei

Toppie Viv! Het ruitjes JB-papier sluit mooi aan bij de vele foto's en het touw maakt het weer speels!

Groetjes, mam

danielle zei

Great Lo Viv! And I love the idea of getting 8 photos on 1 page-wow!!!

lisa zei

Great page. You've done a great job with this sketch. Love the string/twine you added x

Anoniem zei

Prachtig Vivian! Super zoveel foto's op een layout! Ik zie dat je die mooie alpha's hebt gebruikt! Super!Dat touwtje is ook al zo gaaf! Mooie foto's!Heerlijk nagenieten zo!
En inderdaad een hele leuke schets weer!

Lena zei

Geweldige layout Viv!! En met wel 8 foto's!! Ik vind dat altijd zoooo moeilijk; een LO met veel foto's!
Het ziet er écht heel cool uit, ook met die kartonnen letters en het touwje!! Petje af hoor!!!

MirjamC zei

wat een mooie lo en gezellige foto's van texel!!!lijkt mij moeilijk om er 1 geheel van te maken met zoveel foto's op 1 lo, maar daar heb jij zo te zien geen last van! heel toevallig heb ik vandaag ook een lo gemaakt met foto's van texel waarbij ik ook gebruik gemaakt heb van touw:D

Julie Tucker-Wolek zei

Ohhhhhhhhhhhhhhhhhhh I love love love love this!!!! Great photos and loving the twine!! Thanks soooooooooooooooooooo much for playing along with Sketchy Thursdays! :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

Jenneke zei

Gave layout, Vivian!! Dat touwtje is echt héél erg leuk, en zoveel foto's op 1 layout, geweldig hoor!

Alvast fijn weekend!

XXXJenneke

Mika zei

Hallo, het lijkt zo lang geleden dat ik je blog heb gelezen. Je pagina ziet er top uit. Mika (www.mikascrap.typepad.com)