dinsdag 7 september 2010

Happy new year :-)

Weer een nieuwe sketch bij Sketchy Thursdays, deze keer heb ik de sketch ondersteboven gedraaid.
Lange tijd vond ik het werken van een sketch helemaal niks, maar nu ben ik helemaal om.
Ik vind het leuk om te zien hoeveel verschillende uitwerkingen voortkomen uit 1 sketch!
Afgelopen jaarwisseling is deze foto gemaakt van mijn schoonzusje en ik, vandaar deze titel!

A new sketch over at Sketchy Thursdays, this time I turned the sketch upsite down.
For a long time I didn`t like to scrap from a sketch but now I really love it, I`m hooked
This pic was taken on the first of januari from this year.




De sterren zijn gemaakt van karton waar ik washi tape overheen heb geplakt (bedankt voor het idee mam). De randen heb ik met gele verf bewerkt.
De stars are made out of cardboard and I taped them with washi tape (thanks for the idea mom).
For the edges I used some yellow paint.

Bij sketchy thursdays zoeken ze nog scrappers voor in het design team...ga eens een kijkje nemen.
There`s a design team call over at Sketchy Thursdays....hop over and go take a look.

Thanks for looking, love Viv

12 opmerkingen:

Angèle zei

Hij is echt, echt SUPER leuk geworden Viv! Ik ben benieuwd wat Kimm er van vindt!

Groetjes, mam

Petra Coolen zei

Wat is ´ie leuk! Een knallende layout, de spetters vliegen er vanaf ;)
Zie dat jij ook al de naaimachine gebruikt. Vind het altijd super om te zien op een layout/kaart.
Helaas kan ik niks van naaien. Heb ooit in een ver verleden enkele naailessen gehad maar al snel genoeg de handdoek in de ring gegooid (ben nl niet zo´n geduldig type ;)

Natalie zei

Hai Vief,

Je LO is echt SUPER! Dacht toen ik de titel las: die is er wel errug vroeg bij, maar nogmaals super! Leuk die washi-tape, moet ik ook eens proberen! Tot zondag, X Natalie

Lena zei

Echt een prachtige uitwerking van de schets Vivian!! De sterren vind ik geweldig en de titel.... is die gestempeld?? Ik vind die "typemachine" letters zooooo mooi!!

sollie zei

Hey viv, schitterende pagina. Heb jij je ook kandidaat gesteld voor het DT?
groetjes Isolde

Jenneke zei

Je weet dat ik dol ben op het werken met schetsen, dus ik kan me heel goed voorstellen dat je ook 'om' bent!
Superleuke layout, Vivian! En wat een goed idee van je moeder om washi tape te gebruiken voor het kleuren van de sterren! Ga ik ook eens proberen hoor.

XXXJenneke

sam zei

ontzettend leuke layout en leuke foto ook! groetjes sam

Anoniem zei

Wat een gave, spetterende layout Vivian!Mooi design! Ik heb mijn uitwerking van de schets ook ondersteboven gedaan ;)
Mooi die tape over de sterren.
Vind je stijl super!!
Oh, en ik hou heel erg van schetsen, zo uitdagend en net even dat duwtje, om te beginnen!

lisa zei

That's really fun, thanks for playing : )

Julie Tucker-Wolek zei

This is soooooooooooooooooooo fun!!! LOVE the photo and the stars!! Thanks sooooooooooooo much for playing along with Sketchy Thursdays! :):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):):)

Marit zei

Ik dacht al, die titel??? Maar nu snap ik het! Geweldige layout Viv!!! Ben ook helemaal weg van dat lettertype van de titel, stempels? Geniet van het weekend!

danielle zei

You did an awesome job with the sketch!! Love the picture, too!