woensdag 29 december 2010

Happy news!!!!!!!!!!

Afgelopen dagen waren echt geweldig, ik heb vakantie gehad, mijn verjaardag en kerst gevierd en ik heb nog meer geweldig nieuws!

Last few days were really great, I had a few days off, celebrated my birthday and Christmas and I have more great news!

Verliefd................. In love...........

 Verloofd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Engaged!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ivo heeft me ten huwelijk gevraagd :)
Ivo asked me to marry him :)

_____________________________________________________________________

In de tussentijd heb ik ook nog tijd gehad om kerst cadeautjes te scrappen.
In the meantime I have had some time to scrap Christmas presents.


__________________________________________________________________




 Alvast de beste wensen voor het nieuwe jaar, en een gezellige jaarwisseling! 
The best wishes for the new year, and thanks for visiting my blog!



16 opmerkingen:

sam zei

leuke kado's heb je gescrapt en Gefeliciteerd!!!!! verloofd, das nog is een mooi begin voor het nieuwe jaar!

sollie zei

Proficiat, Viv!!!!!! Veel geluk samen xxx

Petra Coolen zei

Dat is zeker Happy News!!
Van harte.

Leuke scrapwerkjes Viv!

Vera zei

Joehoe Happy Couple!!
Van harte met jullie leuke nieuws!!

Voor jullie ook de beste wensen maar dat komt wel goed volgens mij ;)

Groetjes

Vera

Johanna zei

Gefeliciteerd!!
Groetjes, Johanna

Audrey zei

Gefeliciteerd!

Anoniem zei

tag heuer men's watches Vulcain men's watches genuine seiko watches at discount prices

MirjamC zei

wat een super leuk nieuws!!!GEFELICITEERDDDDD!!!
leuke scrapkado's, die vielen vast in de smaak bij de ontvangers!

Lena zei

GEFELICEERD!!!! Dat noem ik nog eens het jaar met een knaller afsluiten!!
Je kerstcadeautjes zien er ook fantastisch uit, men was er vast heeeel erg blij mee!!
Alvast een heel fijn en creatief 2011 toegewenst!!

Marit zei

GEFELICITEERD VIV!!!! Wat een prachtige jaarafsluiting!!! Ik wens je een fijne oudejaarsavond en een heel mooi, nieuw jaar vol geluk!

Natalie zei

Yay!!! Nogmaals gefeliciteerd Viv! En wat een mooie cadeautjes zij het geworden! Fijne roetsj (tja, weet wel hoe je het zegt, maar niet hoe je het schrijft ;)) en tot volgend jaar!!!

XXX Natalie

danielle zei

WHHHHOO-HOOOO!! Viv, that's so great! Congrats! All the best for you for a happy, healthy, fun 2011!

Angèle zei

De boekjes heb ik al in het echt kunnen bewonderen. Echt een originele manier om je getuigen op deze manier te vragen.
Ook hier nog eens van harte Viv en a.s. schoonzoon Ivo ;);)

x mam

Jenneke zei

Vivian!!! Wat geweldig leuk!!!!!
Van harte gefeliciteerd! Met je verloving en ook nog met je verjaardag!!
En ook een heel gelukkig nieuwjaar, maar dat gaat wel lukken lijkt mij.. ;-)

XXXJenneke

Xan zei

Heey meissie,
wat leuk zeg dat je gaat trouwen!
Van harte gefeliciteerd!
Ik kan niet wachten jou te zien als mooi bruidje!

Veel liefs en geniet Xandry

Evi zei

Heey, wat leuk! Jullie gaan ook trouwen! Proficiat!!!!