maandag 4 juli 2011

just married

Afgelopen maanden zijn net een achtbaan geweest, heel veel geregel voor 1 dag..... eigenlijk twee dagen. Begin juni zijn Ivo en ik voor de wet in Maastricht getrouwd en 2,5 week later vond ons kerkelijk huwelijk plaats. Wat hebben we genoten, beide dagen zijn ongelooflijk mooi geweest.
Bovenstaande LO heeft mijn moeder gemaakt met foto`s die mijn zusje tijdens de fotoschoot maakte. De foto`s van de fotograaf hebben we nog niet gezien, we moeten nog even geduld hebben....ik sta te popelen om die foto`s te bekijken :)
Volgende post zal ik wat meer details laten zien zoals de bedankjes en het gastenboek, we zijn net terug van onze honeymoon dus nu ga ik nog even genieten van de vakantiefoto`s!

Tot snel, groetjes Viv

11 opmerkingen:

sollie zei

Waw, jullie zien er schitterend uit. Ben benieuwd naar meer. Waar zijn jullie op huwelijksreis geweest?
xxx
Isolde

Natalie zei

Wat een mooi paar!!! Had deze LO al gespot bij je moeder, echt super mooi gedaan! Het was zo'n mooie dag, ondanks de buien, met zelfs buitenfoto's! Vond het een eer erbij te zijn, en ben blij dat jullie mijn cadeautje mooi vonden. Ben benieuwd naar alle verhalen, en moeten binnenkort eens een date plannen! XXX Natalie

Johanna zei

Gefeliciteerd met jullie huwelijk!!
Leuke LO en dat papier hoort echt bij trouwfoto's!
Fijne dag!

Vera zei

Haaa je bent er weer :)
Leukleuk, jullie zagen er zo prachtig uit!!
Fijn dat jullie genoten hebben :)
Geniet van elkaar!

Groetjes

Vera

Marjan zei

Dat heeft ze mooi gedaan! Wat een stralend bruidspaar waren jullie, en jij een prachtige bruid!

Ik kijk uit naar het bedankje, lief van je, vond het er allemaal erg leuk uitzien!

Groetjes, Marjan

Angèle zei

Fijn dat je er weer bent Viv. Ik heb je blogposten gemist :(
Laat snel weer eens wat van je zien hier!

XXX mam

Petra Coolen zei

GEFELCITEERD!!

Ben benieuwd naar al het andere wat je ons gaat laten zien ;)

Lena zei

Nog van harte gefeliciteerd Viv!!!
Als ik zo de foto's bekijk was het een prachtige dag voor jullie beiden!
En een echte honeymoon... wauw!! Ga je ons daarvan ook nog wat plaatjes laten zien??
Heeeel veeeeel geluk gewenst voor de toekomst!!

Marit zei

Gefeliciteerd Vivian!!! Ik zag de lo al op je moeder's blog, mijn mond viel open... wat zie je er prachtig uit!!! Die jurk staat je geweldig, en jullie kijken zo gelukkig!!! Op naar een stralende toekomst!

Thamar, zei

hoi hoi

wat heb je een leuke blog zeg en wat maak je een mooie dingen.
Nog van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk. jullie zien er mooi en stralend uit.
Ik ga je vanaf nu volgen hoor

gr Thamar

MirjamC zei

van harte gefeliciteerd met jullie huwelijk! wat zagen jullie er mooi uit en wat een prachtige jurk!