zaterdag 8 oktober 2011

full tilt boogie

Ben alweer bezig aan een tweede album van deze workshop, het is wel een beetje verslavend allemaal.
Wat moet ik met al die albums hoor ik jullie al denken, tsja dat weet ik zelf ook nog niet zo goed maar voor nu beleef ik er veel plezier aan.

Dit is het resultaat van mijn eerste album, in de workshop leer je meerdere soorten albums te maken en verschillende boekbindtechnieken. Ook visual journaling komt aan bod.

I`m following the full tilt boogie workshop by Mary Ann Moss, see here one of the journals I`ve made.

Achteraf gezien vind ik het helemaal niet zonde dat ik dit album uit 1902 een nieuw leven in heb geblazen, ik kan er zo blij van worden. 
 Het papier dat ik heb gebruikt voor de binnenkant is een mengeling van cardstock, scrapbookpapier, ledger paper, enveloppen, fabriano artistico papier, een papieren zak etc.
Een mooi bij elkaar geraapt zooitje ;)

Een heel fijn weekend toegewenst, het wordt weer lekker weer om creatief bezig te zijn!

Have fun, Viv!

10 opmerkingen:

Angèle zei

Geweldig vind ik je boek Viv. Dat wil ik ook graag leren!

Een fijne, creatieve zaterdag, mam.

Petra Coolen zei

Geweldig mooi Vivian!
Ben helemaal onder de indruk.
Het is ´n beauty :)

sollie zei

Waw!! Ben benieuwd naar de binnenkant van het boek.
groetjes Isolde

Marit zei

Hee, ik herken de boekbindtechniek! Leuk is dat hè, met die bandjes?!! Het is erg mooi geworden Viv! En wat je 'ermee moet'? Gewoon genieten van het proces én het resultaat zou ik zeggen!

Lena zei

Wat PRACHTIG Viv!!
Je hebt het oude boek helemaal van nu gemaakt!! En ook al weet nu nog niet hoe je het gaat vullen, je zit vol creatieve ideeën dus dat komt vanzelf wel goed!!

Marjan zei

Dit ziet er goed uit, Vivian! Mooi inbindwerk en een prachtige vintage uitstraling. Kan me voorstellen dat je het erg leuk vindt om te doen.

Groetjes, Marjan

Natalie zei

Viv, hij is geweldig!!! Zo mooi allemaal, ben heel erg benieuwd naar de binnenkant! XXX Natalie

MirjamC zei

ziet er echt prachtig uit vivian!

cococricketsmama zei

That is beyond, seriously!

Jenneke zei

WoW Vivian, wat ziet dat er práchtig uit!!

XXXJenneke