zaterdag 12 oktober 2013

creative scrappers #252

A new sketch over at creative scrappers, created with the new line from Carta Bella; Hello Again.
I love to make a lay-out by using a sketch, it gives me lot`s of inspiration.
This time no journaling, it just didn`t fit on this page!


 Deze keer weer een lay-out aan de hand van een sketch.
Een sketch van creative scrappers, het geeft me altijd weer inspiratie zo`n schets en ik vind het ook wel een uitdaging om er een eigen draai aan te geven.
Het papier dat ik heb gebruikt is van Carta Bella; Hello Again.


Here`s the sketch!
Hier is de schets!
Thanks for your visit, have a nice and creative day!
Viv

Bedankt voor je bezoekje en comment, deze doen me altijd goed.
Fijn weekend, Viv

4 opmerkingen:

Angèle zei

Een mooie, levendige lo Viv. Ik vind 'm geweldig! De strookjes lijken wel washi tape en de foto met viermaal Fenne is gaaf zo uitgeprint. Leuke details en een zigzagje. Ik zie een leuk driehoek stempeltje... breng je dat mee? Ik zie weer mogelijkheden voor op een kaartje ;)

X, mam

Marjan zei

Ik vind hem ook geweldig! Je herkent de schets wel, maar jouw uitwerking is veel speelser!

MirjamC zei

Helemaal gaaf! Mooie kleuren en super leuk papier! Leuk ook hoe je de fotos hebt geprint!

Jenneke zei

Wat een super gave layout, Vivian!! En dat papier, wat een gave kleurtjes!
Ik ben ook dól op het werken met een schets! En het is iedere keer weer een uitdaging om er nèt weer iets anders van te maken ;-)
Heb je de schets op Dutch Dares al gezien? Lijkt wel een beetje op deze.
Doe je mee ;-)??

XXXJenneke