woensdag 5 februari 2014

Dutch Dares

This month I`m a guest designer over at Dutch Dares.
This time the challenge is with to work with needle and thread or your sewing machine!
I pulled out my Amy Tangerine sewing supplies and started creating, I had so much fun to sew into the paper.
Do you want to see what the other girls created? Take a peek at the Dutch Dares blog :)


Deze maand ben ik gastdesigner bij de dames van Dutch Dares. 
Het thema deze keer is aan de slag met naald en draad/ naaimachine. 
Deze dare is me op het lijf geschreven want graag gebruik ik mijn naaimachine voor Lo`s en mini`s, het geeft net dat beetje extra de finishing touch!
Maar ook zonder naaimachine vind ik het heerlijk om door het papier te borduren en het is nog rustgevend ook.
Neem eens een kijkje op het blog van de Dutch Dares, ik zou het leuk vinden als je ook meedoet deze maand :)

Viv.

9 opmerkingen:

Angèle zei

Daar houden we van hè... ga maar terug in de tijd: ommi, oma's, je moeder en jij. Hoe zit het met Fenne?
Leuk thema voor 'Potje Knor'?
Mooie strakke lo Viv.

Dikke kus, mam

Cynthia van der Wilk zei

Leuk dat je een maandje mee draait op het blog van Dutch Dares. Bedankt voor je inzet en je mooie uitwerking van de dare. Echt heel leuk gedaan.

Natalie zei

Ik had hem al gespot op het DD-blog, wat is deze gááf!!! Mooie kleuren en super borduurwerk! X Natalie

Jenneke zei

Zó leuk dat je onze gtd bent deze maand!! En wat een superleuke layout heb je gemaakt, Vivian. Deze dare is ècht op je lijf geschreven!

XXXJenneke

Petra Coolen zei

Dat jij overweg kan met naald en draad is wel te zien. Erg leuk gemaakt!
Zelf ben ik niet zo handig met naald en draad maar geen nood, heb zo´n embroidery kit besteld van Amy Tangerine :)

Margot zei

supermooi!

MirjamC zei

Helemaal leuk dat je gastdesigner bij ons bent deze maand! En je lo is zo mooi! Leuk dat je het een leuke dare vond om mee aan de slag te gaan!

Thamar, zei

Hoi hoi
Ik had je lo al bewonderd bij dutch dares helemaal top. Erg mooi geworden. Ik vind de foto ook een leuk.
Fijn weekend
Groningen thamar

Ellen H. zei

Leuke layout! Ik hou ervan om te naaien op een layout :)